Uporaba tablic pri sprejemu strank v servisu
Zaokrožite svoje poslovne procese z uporabo naprednih mobilnih rešitev – sprejem stranke s tablico vam da ne samo moderen videz, ampak vam tudi pomaga, da imate podatke na voljo tam, kjer jih potrebujete.
Aplikacija za sprejem strank se izvaja na tablici in je povezana s CDP, a lahko podatke začasno shrani na tablici, če ni povezave z mrežo. Tako so vaši zaposleni pri svojem delu v servisu mobilni in se lahko posvetijo sprejemu v servis tam, kjer je to najlažje in najbolj uporabno – ob avtomobilu stranke.
Pri hoji okoli avtomobila ponudite stranki nove metlice brisalcev, pranje avtomobila in izkoristite priložnost za fotografiranje poškodovanih delov. S tem imate dokumentirano stanje vozila ob prevzemu in se lahko izognete razpravam o poškodbah ob predaji vozila.
Uporaba tablic vam daje podobo sodobnega podjetja, omogoča prihranek časa in zagotavlja dodatno prodajo storitev.