Zmanjšanje stroškov
- Prefinjena podpora za izravnavanje terminov sprejemanja in vračanja v servisu ne samo, da razveseli vaše stranke, ampak tudi vam prihrani vire, ki bi bili sicer potrebni za delo v konicah v dopoldanskem in popoldanskem času.
- Avtomatizirana SMS sporočila vašim strankam zmanjšajo vaše stroške komunikacij za, na primer odobritev dodatnih popravil, obvestila o zaključku popravila z informacijami o strošku popravila ali opomnik za zamenjavo pnevmatik.
- Pravočasno boste prejeli natančne informacije o neizrabljenem času v delavnici oziroma o ali zaposlenih z nižjo produktivnostjo in lahko sprejeli pravočasne ukrepe.
- Še pred sprejemom novega naročila stranke boste opozorjeni o odprtih dolgovih.
- Avtomatiziran izračun predloga naročila zagotavlja dobro ravnotežje med možnostni dobave in v zalogah vezanih sredstvih.
- Z avansi zmanjšate količino nadomestnih delov, ki vam obležijo, ker jih stranka ne pride iskat.
- Agenti in samostojni serviserji za naročanje delov pri vas uporabljajo spletno trgovino in ne potrebujete ljudi za posredovanje informacij.
- Če so prodajalci vozil nagrajeni s provizijo, ki temelji na doseženi razliki v ceni, se zmanjša število prodaj z majhno ali negativno razliko v ceni.
- Če imate več lokacij, znižate stroške trženja z uporabo skupne baze strank in s tem preprečite večkratno pošiljanje obvestil istemu naslovniku.
- Vpogled v zaloge na drugih lokacijah preprečuje naročanje delov, ki so že na zalogi v zadostni količini a na drugi lokaciji.
- Veliko stroškom se lahko izognete s pravočasnim odzivom na spremembe, ki jih zaznate s pomočjo kazalnikov v poslovnem poročanju.